poniedziałek, 19 października 2009

Dzisiaj dobra rada dla kupujących e-papierosa. Przed zakupem zapytajcie sprzedawcę w jaki sposób realizuje gwarancję. Dlaczego to jest ważne? Jeżeli zepsuje się atomizer to jesteś pozbawiony możliwości używania e-papierosa. Wymiana uszkodzonej części musi odbyć się "od ręki". W większości sklepów i e-sklepów tak się to odbywa. Jeżeli jesteś z warszawy w ciągu kilku godzin masz nową część. Jeżeli mieszkasz dalej, po informacji telefonicznej o awarii, tego samego dnia zostaje wysłana część (priorytetem) i następnego dnia (najpóźniej po dwóch dniach) masz dobrą część i możesz "palić" dalej. Dlaczego o tym piszę? Otrzymałem informację, że u niektórych sprzedawców odbywa się to inaczej. Oddajesz zepsutą część i ..... czekasz tydzień na wymianę . W przypadku telewizora, aparatu fotograficznego czy miksera takie rozwiązanie jest akceptowalne. W przypadku e-papierosa to nieporozumienie, bo pozbawia klienta możliwości używania e-papierosa (czytaj: klient wraca do "analoga"), a nie oto nam chodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz