środa, 11 czerwca 2014

Dwa Kajfuny 3.1 - różne wlewy liquidu;)

W moim arsenale atomizerów pojawił się niedawno drugi Kaifun 3.1. Ponieważ nie byłem (teraz już trochę jestem;) specjalistą od kajtków, nie wiedziałem jakie są różnice między różnymi klonami wersji 3.1. W pierwszym Kaifunie wlew liquidu jest zakręcany małą śrubką, w drugim znajduje się zaworek kulkowy. Moje subiektywne wrażenia: obie wersje są szczelne i liquid nie przecieka. Śrubka jest maleńka i pewnie łatwo ją zgubić (na razie na szczęście moja jest na miejscu;), można bez problemu wlewać liquid z butelek z metalową końcówką. Zaworek kulkowy jest wygodniejszy (nie trzeba mieć śrubokręta i niczego odkręcać), ale podobno bezpieczniej jest nalewać liquid z butelek z plastikową końcówką. Trudno więc jednoznacznie ocenić która wersja jest lepsza. Poza tym oba kajtki oddają smak liquidu fantastycznie, a chmurki są rewelacyjne. Z moich dotychczasowych waperskich  doświadczeń Kaifun to parownik nr.1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz