piątek, 20 grudnia 2013

Witam po dłuuuuugiej,

dwu-letniej, śmierdzącej "analogami" przerwie;)

Jakoś tak przedwczoraj przypomniałem sobie o e-papierosach. Krótka kalkulacja zysków i strat i postanowienie, wracam na "jasną stronę mocy". Spojrzenie na Allegro i szybka decyzja, kupuję e-fajka DEAN DC3. Jak pomyślałem, tak zrobiłem.
Dlaczego akurat ten? Jestem gadżeciażem i rozwaliła mnie ładowarka. Mistrzostwo świata, nie trzeba rozkręcać papierosa tylko wstawiasz go pionowo i... już się ładuje:) I jest piękna, świeci na czerwono jak ładuje, a na niebiesko jak naładowała. Inne parametry wydały mi się OK. A i jeszcze ma na baterii wyświetlacz pokazujący stan naładowania akumulatorka i ilość "pociągnięć".
 Szaleństwo w porównaniu do e-papierosów sprzed 3-4 lat. Czy wybór był dobry się okaże "w paleniu". A i jeszcze dokupiłem trzy liquidy: DEAN Tobacco 18mg, P1 czekolada 12mg i Bill's Cherry 18mg
.
Od wczoraj (19.12.2013 godz. 12:00) tylko mój nowy DEAN. Prawie półtorej doby. Żadnych "analogów" i... jest dobrze;)

Tak więc e-papieros, start !!! po raz drugi;)

Fotki niebawem;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz