czwartek, 8 stycznia 2015

No i kupiłem klon Kayfuna v.4 od Tobeco:)

A miało być coś innego;) Może później się uda. Ale tyle naczytałem się o klonie Kayfuna v.4 że nie wytrzymałem. Wysupłałem ostatni grosz i zamówiłem. Czekam na niego niecierpliwie, pewnie w przyszłym tygodniu dojdzie. Podobno jest wygodniejszy w obsłudze, np. uzupełnianie liquidu jest banalnie proste, ma lepszą regulację przepływu powietrza i ilości "pobieranego" liquidu. A co równie ważne, w mojej opinii jest po prostu ładny i jak piszą jego posiadacze jest naprawdę dobrze wykonany. Jedyny "minus" jaki znalazłem to ilość części z jakich jest zbudowany czyli stopień skomplikowania. Mam nadzieję, że da się to opanować;) Więcej informacji umieszczę jak parowniczek do mnie dotrze. Liczę na to, że będą to same superlatywy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz