poniedziałek, 25 maja 2015

Mod box ABS 2x18650 z Mosfet od Tobeco

Dziś testuję tytułowego boxa. Może najpierw kilka danych. Box wykonany jest z przezroczystego tworzywa ABS (czyli polimeru;) Grubość ścianek 6,5mm, grubość klapki zabezpieczającej baterie 6mm. Klapkę wsuwa się w prowadnice, a dwie pary magnesów stanowią blokadę przed przypadkowym otwarciem i zadanie to spełniają ochoczo;).

Wymiary boxa: 105mm x 29mm x 55mm, czyli spore pudełko.

Waga bez baterii:



Waga z bateriami:



Głowica z gwintem 510 (pin miedziany wg. mnie nie regulowany) o średnicy >23mm



Przycisk włączający płaski, działa lekko i dosyć głęboko (raczej nie ma szans, żeby włączył się
przypadkiem):


We wnętrzu panuje ład i minimalizm (styki baterii są miedziane):


Jest to mój pierwszy kontakt z boxem na dwa akumulatory 18650 i mogę stwierdzić, że jest to "kawał" moda. Raczej do użytku domowego. W ręku leży dobrze, ma lekko zaokrąglone wszystkie krawędzie. 




Dla drobnej kobiety z małymi dłońmi, raczej nie;) Co zaś tyczy się "przeźroczystości" materiału z którego box jest wykonany, mi się takie coś podoba. Oryginalne i fun po prostu. Pod klapkę zamykającą baterie można wsunąć zdjęcie żony, dziewczyny, dziecka albo kota;)

Po dokręceniu drippera Master Cloud:) z dual coil-em 0,7Ω jest moc:) Prawie cloud chasing mi wyszedł, aż mnie kobieta pogoniła z pokoju:). Smak i moc idealna. Podejrzewam, że dwa takie akusy wystarczą na długie godziny wapowania.

Na zakończenie info dla zainteresowanych, boxa można kupić w sklepie e-dym.pl za ok. 155zł (przesyłka free;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz