piątek, 25 września 2015

Mod "mechaniczny" Skarabeusz klon - po dwóch miesiącach użytkowania:)

Może wydać się komuś, że jestem monotematyczny:) Trzeci post o tym samym zasilaniu. Klon moda Skarabeusz. Testuję go już wystarczająco długo żeby stwierdzić, że jest to najlepsza "rurka" ze wszystkich, które przeszły przez moje ręce. I nie mówię tu o wyglądzie, bo to bardzo indywidualne odczucie (dla mnie jest piękny:). Mam na myśli wykonanie i działanie. Gwinty działają perfekcyjnie, tak samo przycisk włącznika. Blokada na początku chodziła bardzo ciężko, z biegiem czasu trochę się "wyrobiła" i teraz nie ma problemu. Dokupiłem do Skarabeusza ozdobne, niebieskie dodatki:) i w tej chwili jest to mój podstawowy zestaw do wapowania. Idealnie (ta sama średnica 23mm) wygląda i współpracuje z Tajfunem GT2.

Chwilowo mam dwa sklonowane Skarabeusze z ozdobnymi, niebieskimi pierścieniami (na pewno jeden zostanie u mnie na dłuuuugo:). Z Kayfunem V4 i Tajfunem GT2 ("ubranymi" w bell cap-y;) wyglądają tak:


Z czystym sumieniem mogę tego moda polecić każdemu fanowi rurek. 

1 komentarz:

  1. Witaj, możesz napisać ile kosztowałoby zrobienie właśnie takiego zestawu ? Chodzi mi właśnie o te malowanie itd, obecnie jaram Subtanka mini na iSticku 40w, lecz jak zobaczyłem ten zestaw to zaniemówiłem.

    Mógłbyś się skontaktować ze mną mailowo ? tyborek25@o2.pl, lub czy nie chcesz sprzedać obecnej jednej rurki ?

    OdpowiedzUsuń