piątek, 31 lipca 2015

Mod "mechaniczny" Skarabeusz klon - po tygodniu użytkowania:)

Wygląda na to, że znalazłem klona;) swojego waperskiego Graala. Skarabeusz, o którym pisałem w poprzednim poście jest u mnie już ponad tydzień. Testuję jego "wydajność" na batkach 18650 i 18350. Na nowej baterii Sanyo 18650 od kol. leeona z "trawnika" udaje się zużyć prawie 10 ml liquidu na Kayfunie 4 i grzałce ok. 2Ω. Wg. mnie rewelacyjny wynik. Dla mnie dwa dni wapowania. Na nieco zużytych bateriach 18350 daje się zużyć ok. 2,5 - 3 ml. Jak wspomniałem pasują akumulatory zarówno z "cyckiem" jak i płaskim pinem plusowym. Włącznik (przycisk) chodzi lekko i precyzyjnie. Gwinty skręcają się lekko. Podsumowując, widzę tu same plusy:) Polecam wszystkim wielbicielom metalowych rurek. A ja, no cóż, zaczynam odkładać "dudki" na oryginał:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz