niedziela, 26 lipca 2015

Mod "mechaniczny" Skarabeusz klon:)

Zacznę od tego, że opisany w poprzednim poście Xcube zmienił właściciela. Powody rozstania były dwa. Pierwszym, który mogłem przewidzieć było to co przerabiałem już z dwoma eVic-ami. Konieczność zakładania okularów (używam do czytania) za każdym razem gdy chciałem zobaczyć coś na wyświetlaczu:( Nie odpowiadało mi to i już chyba do modów z wyświetlaczem nie wrócę:) Drugim powodem był klon moda Skarabeusz, który "w dobrej" cenie pojawił się na bazarku "na trawniku". Trzeba było na coś się zdecydować. Wygrał Skarabeusz i... już wiem, że zrobiłem dobrze:)
Mod "mechaniczny" Skarabeusz jest wg. mnie po prostu piękny:) Przystosowany do akumulatorów 18350 lub 18650. Niby teleskop, ale nie do końca. Dając mniejszą batkę odkręcamy część rurki i już. Można stosować akusy z "cyckiem" lub bez. Średnica moda to 23mm. Dolny cap z otworami wentylacyjnym, bez sprężynki. Dlaczego użyłem cudzysłowu pisząc mod mechaniczny. Jest w nim bowiem "kawałek" elektroniki, dokładnie włącznik na mofsecie, ale nie jest to żadna regulacja, tylko sposób na zmniejszenie strat "prądowych". Przy włączniku, który znajduje się na rurce jest dioda. Świecąca na zielono pokazuje, że poziom naładowania jest OK, kiedy gaśnie - batkę trzeba wymienić. Jest również "mechaniczna" blokada włącznika. Odciągamy włącznik od rurki (na ok. 1mm) i przekręcamy w lewo. I już;) Proste, łatwe i przyjemne. A, jest jeszcze zabezpieczenie i informacja o odwrotnie włożonym akumulatorze. W tej sytuacji dioda świeci na czerwono, mod delikatnie wibruje.

Kilka zdjęć, które przybliżą wygląd moda;)

Poszczególne części


Wielkość z batką 18350:)


i z batką 1860.


A tak z 18350 wygląda w dłoni:)))



Za kilka dni więcej wrażeń z używania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz