sobota, 14 maja 2016

Zbliża się lato czyli... pokrowce na nasze mody;)

Zima minęła bez blogowania, na spokojnym wapowaniu:) Kilka "sprzętów" przewinęło się przez moje ręce, ale o nich w kolejnych wpisach;) Dziś zastanowię się, a właściwie zaproponuję dwa "nosidełka" do naszych waperskich maszyn. Nastała ciepła wiosna, nadchodzi gorące (mam nadzieję) lato. Krótkie spodenki i t-shirt będą teraz na porządku dziennym. I tu pojawia się pytanie: gdzie nosić moda?
Znalazłem proste i skuteczne rozwiązanie. Nabyłem w drodze kupna dwa pokrowce, jeden na boxa i akcesoria, drugi na "rurkę";)

Coil Master PBag, tak nazywa się pierwszy. Mieści się w nim duży box (ja akurat mam średniego - eVic VTC mini;) i zostaje sporo miejsca). Box przed wypadnięciem "blokujemy" paskiem na rzep. Do dwóch kieszonek (jedna zapinana na suwak) mieszczą się trzy akusy 18650 i buteleczka z liquidem 30ml. Dla mnie super. Pokrowiec można przy pomocy dwóch szlufek przytroczyć do paska lub zawiesić na karabińczyku. Kupiłem go w sklepie http://www.hangsenshop.eu/ w promocji za... 13 zł i 30 gr. Nie jest to wygórowana cena:) Dostępne były kolory: czarny, czerwony, "dżinsowy" i niebieski. W necie widziałem jeszcze w kolorze "maskującym" - w zielono-szaro-brązową kratkę.





Etui na moda 18650/18500/18350 na suwak, tak oficjalnie nazywa się drugi pokrowiec w sklepie www.goodwaper.pl i kosztuje ok. 20 zł. Tu włożymy tylko "rurkę" z atomizerem oczywiście. Czy aby na pewno tylko "rurkę"? Jak widać na ostatnim zdjęciu smukły box też wejdzie;) Pokrowiec możemy zawiesić na karabińczyku. Kolor tylko czarny z czerwonym suwakiem.







Ok, wiem, że nie każdy lubi obwieszać się jak juczny muł, ale coś za coś. Albo mamy cały czas zajętą rękę, albo pokrowiec na pasku. Ja wybieram to drugie. Wg. mnie oba pokrowce spełniają swoje zadanie w 100%. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz