sobota, 17 maja 2014

Mod Hektor (klon Mankos) - ciekawostka;)

Podzielę się z Wami pomysłem na zakup "dwóch" polskich modów mechanicznych w bardzo dobrej cenie. Modem tym jest Hektor czyli klon moda Mankos.

Moda tego można kupić w jednym sklepie (nie napiszę w którym, bo to nie jest reklama) w Polsce, w Łodzi.
Komplet kosztuje 129zł plus koszty wysyłki. Ale zestaw zawiera:
dwie głowice (ss i mosiądz),
trzy piny+
dwa kubki (18350 i 18650),
przycisk włącznika,
dwa pierścienie blokady (ss i mosiądz)
i pudełko z wiórami;)
Czyli mamy jednego kompletnego moda i drugiego bez przycisku włącznika. A teraz najlepsze:) W tym samym sklepie można dokupić kompletny przycisk blokady z pierścieniem za 59zł i... mamy dwa kompletne urządzenia. I to wszystko za 188zł + jeden;) koszt wysyłki.

Ja swojego Hektora kupiłem z drugiej ręki, więc teraz pozostaje mi dokupić drugi przycisk i będę się cieszył (już to wiem, bo jednego mam:) z dwóch fajnych, ładnych i porządnie wykonanych modów.

Informuję jednocześnie, że to nie jest reklama i że nie jestem w żaden sposób powiązany z twórcą, ani ze sprzedawcą moda, a tylko zadowolonym użytkownikiem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz