sobota, 17 maja 2014

Znalazłem swój ulubiony parownik:)

Moje przygoda z modami mechanicznymi nie trwa długo. Tak naprawdę jest na etapie poszukiwania zestawu idealnego. Dlatego sporo czytam, jedne elementy kupuję, inne sprzedaję bo nie w pełni spełniają moje oczekiwania. Wczoraj dotarł do mnie klon atomizera Kayfun 3.1. Wysoko oceniany na forum i już wiem, że w pełni z tą oceną się zgadzam;) Używam go tylko jeden dzień, ale wiem że zostanie u mnie na długo jako numer jeden. Parowniczek kupiłem z konektorem hybrydowym (M20x0,75 od michalodz88) przystosowanym do moda Hektor. Tak też został zamontowany, zalany liquidem (poprzedni właściciel "ukręcił" mi startowy setup) i.... po prostu bajka. Nie tylko wygląd takiego zestawu jest obłędny. Również wrażenia z wapowania powalają. Smak oddaje wspaniale, nareszcie malina to... malina;) Chmurka prawie jak z drippera - duża i gęsta, a przede wszystkim cieplutka - tak jak lubię . Moc - idealna.

Podsumowując, mam już swojego waperskiego Graala.

Odnośnie Hektora, to naprawdę dobrze wykonany i spełniający swoje zadanie modzik. Miękko i precyzyjnie "chodzący" włącznik, świetnie wykonane gwinty. Kawał dobrej roboty.
Ten zestaw to na dziś i z pewnością na długo mój nr. 1.

A tak się prezentuje z batką 18350


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz