piątek, 30 maja 2014

Polowanie zakończone sukcesem:)

Dziś rozpoczęła się tygodniowa promocja z okazji piątej rocznicy powstania jednego z internetowych sklepów dla waperów. Przygotowania i wywoływanie "ssania" trwały kilka dni. Nie ukrywam, że śledziłem te poczynania z zainteresowaniem. Upatrzyłem sobie jeden produkt i.. czujnie obserwowałem.
Promocja miała rozpocząć się o 9:00 (i tak też się stało), emocje zaczęły się trochę wcześniej;)
Kilka odświeżeń strony sklepu i... jest. Kayfun 3.1 klon za... 49pln. Myk do koszyka, przejście kilku stron i JEST!!!

To tyle emocji na dziś. Potem w spokoju i z nieukrywaną satysfakcją (że taki czujny jestem) przeglądałem w odpowiednim wątku posty tych, którzy nie zdążyli. Pewnie jeszcze będą dorzucane w następnych turach, ale ja już mam i czekam na listonosza:)

W następnym wpisie będzie o tym jak sprawuje się "no name" klon za 49pln jednego z najlepszych parowników. I oczywiście fotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz